جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه شهرستان سنندج گفت: از سازمان ملل می‌خواهیم با صدور قطعنامه‌ای لازم الاجرا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نماید و با سران جنایتکار آن طبق قوانین بین‌المللی و جنایتکاران جنگی برخورد نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: خوشبختانه استان کردستان با توجه به پتانسیل‌های موجود جایگاه بسیار مناسبی برای توسعه دارد.

امام جمعه سنندج، به برخی از مشکلات موجود در استان اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین نیازهای امروز استان کردستان، رفع بیکاری جوانان و تحصیل کردگان و همچنین حمایت از بخش تولید و سرمایه‌گذاران می‌باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: همچنین می‌توان از مزیت مرزی بودن استان کردستان با کشور عراق برای توسعه این خطه از ایران اسلامی بهترین استفاده و بهره را برد.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، یادآور شد: ایجاد فاصله و دیوار بین مردم و مسئولان باعث شکننده شدن کشور می‌شود، بنابراین از مسئولان و دولت درخواست داریم که فاصله طبقاتی در کشور را از بین ببرند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، ابراز کرد: رژیم متجاوز اسرائیل تاکنون بیش از ۴۱ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین و لبنان را در کمال قساوت به شهادت رسانده، ولی در مقابل این همه جنایت و نسل کشی شاهد سکوت مرگبار جهانیان به‌ویژه کشورهای اسلامی هستیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: امروز جهان اسلام به‌ویژه کشورهای عربی باید تمام روابط سیاسی و اقتصادی و نظامی خود با رژیم کودک‌کش اسرائیل را قطع کنند و از سوی دیگر از سازمان ملل می‌خواهیم با صدور قطعنامه‌ای لازم الاجرا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نماید و با سران جنایتکار آن طبق قوانین بین‌المللی و جنایتکاران جنگی برخورد نماید.

ماموستا رستمی با اشاره به هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: صدام حسین با حمایت بیش از ۳۷ کشور منطقه‌ای و جهانی به صورت گسترده ایران اسلامی را مورد هجوم نظامی خود قرار داد، ولی نه تنها در این جنگ نتوانست ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را تسخیر کند بلکه در نهایت بعد از ۸ سال جنگ نابرابر، شکست را پذیرفت.

وی یادآور شد: باید امروز یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و این ارزش‌ها و رشادت‌ها را برای نسل جوان و نوجوان جامعه خود به خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha